نهال گردو کانادایی
نوشته شده توسط : زهرا

نهال گردو کانادایی

از ارقام اقتصادی کشور کانادا می توان به نهال گردو کانادایی اشاره کرد.این رقم بسیار در میان مردم و باغداران مورد استقبال قرار گرفته است و این استقبال بی نظیر بدلیل کیفیت و میزان باردهی فوق العاده می باشد.هر گردویی از ارقام کانادایی که برداشت می کنید وزنی حدود 15 گرم دارد .پوست کاغذی بودن آن و رنگ روشن میوه می تواند از خصوصیات ناب نهال گردو کانادایی باشد.

این رقم دارای قدرت رشد عالی می باشد و برای مناطق معتدل بسیار مورد مناسبی برای کاشت است.بهتر است به آبیاری و کوددهی ان برای بازدهی و عملکرد بالاتر حتما برسید.گردوهایی بیضی شکل و درشت میدهد.عمری اقتصادی تا حدود 100 سال دارد.اگر از دسته باغدارانی هستید که بدنبال نهال گردویی هستید که میزان باردهی و کیفیت خوبی از نهال گردو را می خواهید و در منطقه ای معتدل زندگی می کنید این رقم می تواند بسیار مناسب برای کاشت باشد.

برای بازدهی نیازی به گرده افشان ندارد.از سال های اول می توانید انتظار باردهی را داشته باشید اما اگر بصورت تجاری و بسیار زیاد منتظر باردهی باشید بایستی تا سن بالغ شدن نهال گردو کانادایی منتظر بمانید.تا 10 تن نیز بار گردو نیز میدهد.

خرید نهال گردو





:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , نهال گردو چندلر , نهال گردو چندلر پیوندی , نهال گردو کانادایی ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: